Min eSIM-profil fra Ubigi er installert og aktiv på min iPhone/iPad. Nettverket vises, men jeg har ikke tilgang til Internett. Hva skal jeg gjøre?
Viktig: Når du har flere SIM-kort/eSIM-er («abonnementer») på din iPhone/iPad, er det ikke mulig å aktivere mobildata på to abonnementer samtidig. Du kan bare aktivere det på ett av dem.
Du må kontrollere at mobildata er aktivert for Ubigi eSIM-profilen for å få tilgang til internett. For å gjøre det, gå til:
– Innstillinger:
– Velg deretter Mobildata:
– Velg deretter Mobildata igjen:
– Til slutt går du inn i Mobildata og velger «sekundær»:
Din iPhone/iPad vil nå bruke mobildataforbindelsen fra Ubigi eSIM-profilen din, og du vil kunne få tilgang til Internett med den.